سایت هاشمی رفسنجانی فلترشد!

سایت اکبر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران فیلتر شد. حذف نکردن آخرین خطبه نماز جمعه وی از روی سایت دلیل این اقدام اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا" محمد هاشمی مسئول دفتر آیت الله رفسنجانی خبر از دسترس خارج شدن، سایت رسمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تایید کرده است.
هاشمی در این باره اظهار داشت: "در حدود ساعت 19:20 شب گذشته( پنج‌شنبه شب)، از شرکتی که خدمات مربوط به سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ارائه می‌کند، تماس گرفتند و اعلام کردند که به آن‌ها دستور داده شده است تا سرویس‌دهی به این سایت را قطع کنند و حدودا 15 دقیقه بعد از آن تماس، این سایت از دسترس خارج شد."
او افزود: "مشخص نیست که چنین دستوری از سوی کدام مرجع به شرکت خدمات دهنده سایت داده شده است، ولی ما فردا (شنبه) این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا معلوم شود که این دستور از سوی کدام مرجع و به چه منظوری صادر شده است."
مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در تشریح این اقدام گفت: " چند روز پیش از سوی گروهی منتسب به گروه نظارت تارنما ایمیلی روی سایت آیت الله رفسنجانی قرار گرفت که طی آن از مدیریت سایت درخواست شده بود که اقدام به پالایش سایت کند و مصادیق پالایش را حذف خطبه‌های آخرین نماز جمعه آیت الله رفسنجانی اعلام کرده بود."
آیت الله هاشمی رفسنجانی در آخرین خطبه نماز جمعه خود، از برخوردهای صورت گرفته با معترضان پس از انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش ایران انتقاد کرد. او همچنین خواستار آزادی زندانیان سیاسی شد.
به گفته هاشمی: "بی‌توجهی مدیریت سایت به این درخواست غیرقانونی و تعجب آور، شب گذشته و در ‌‌نهایت منجر به از دسترس خارج شدن سایت آیت الله هاشمی شد."

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید