زد و خورد فزیکی میان وکلای مجلس نمایندگان ایران



درگیری  فزیکی بهروز مرادی نماینده اعزامی دولت احمدی نژاد به مجلس با یکی از نمایندگان مجلس رژیم، سیلی زدن نماینده احمدی نژاد به یک نماینده مجلس رژیم، و اخراج مرادی از مجلس توسط لاریجانی.
جلسه علنی مجلس ارتجاع ۶دی، به صحنه درگیری و زد و خورد نماینده دولت احمدی نژاد با نماینده مجلس رژیم تبدیل شد و تشدید تخاصم آشتی ناپذیری را به نمایش گذاشت.
در جلسه علنی امروز مجلس رژیم، بین بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها که از سوی دولت احمدی نژاد در مجلس حاضر شده بود، و حسین حسینی نماینده مجلس رژیم مجادله درگرفت و به سرعت به زد و خورد و فحاشی علیه یکدیگر منجر گردید.
رسانه های حکومتی همچون فارس و خبر آنلاین ۶ دی، با وجود تلاش برای سانسور جزییات درگیری در مجلس رژیم، نوشتند: بهروز مرادی رئیس سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها که به منظور ارائه توضیحاتی پیرامون طرح دو‌فوریتی استفساریه ماده ۱۲ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در جلسه علنی مجلس حاضر شده بود، در جلسه علنی امروز پس از درگیری لفظی با سید‌حسین حسینی، به صورت او سیلی زد. رسانه وابسته به علی لاریجانی، نیز نوشت: پس از این درگیری فیزیکی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها به دستور لاریجانی از مجلس اخراج شد، اما مجددا مجلس متشنج شد...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید