گلبدین حکمتیار بجای محمد قسیم فهیم !

شبکه اطلاع رسانی افغانستان:
گفته شده است که یک خط ارتباط مستقیم میان حامد کرزی و گلبدین حکمتیار دایر شده است تا این دونفر بطور مستقیم و بدون واسطه و یا شرکت مخابراتی خاص ، یا یکدیگر گفتگو داشته باشند.
در این خط مستقیم مطالبی بین این دونفر رد و بدل شده است که دیگران از آن بی خبر بوده و صرفا چند معدود به این گفتگو ها درسترسی دارند.
در همین حال ، یک منبع تایید نشده از حزب اسلامی برهبری گلبدین حکمتیار ، به شبکه اطلاع رسانی افغانستان ایمیل فرستاده و ادعا کرده است که مذاکرات پیرامون مصالحه حزب اسلامی با دولت افغانستان ادامه دارد و قرار شده است که دولت تا زمان پایان دوره ریاست جمهوری حامد کرزی ، پست معاونیت اول ریاست جمهوری را به نماینده رسمی و تام الاختیار گلبدین حکمتیار وا گذار کند و بعد از پایان دوره ریاست جمهوری حامد کرزی شخص گلبدین حکمتیار در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد هرچند این خبر از منبع رسمی تایید نشده است اما گمانه زنی ها پیرامون این موافقه جریان دارد و اطرافیان رییس جمهور کرزی نیز بر این روند تاکید دارند.
همچنین این منبع افزوده است که همین اکنون حزب اسلامی دو وزارت و چندین پست ریاست را در دولت اقای کرزی برعهده دارد و هیچ شاخه از این حزب جدا نشده همه انها نیروهای حزب اسلامی محسوب می شوند.
در همین حال بسیاری از اطرافیان جناب کرزی عقیده دارند که با روی کار آمدن حزب اسلامی ، فساد اداری و نا امنی ها از کشور دور خواهد شد.
چنانچه این خبر راست باشد ، باید فاتحه تاجیک ها و طرفداران محمد قسیم فهیم معاون اول رییس جمهور را خواند و دولت را دو دسته به یک قوم خاص و اطرافیان جناب کرزی تحویل داد. هرچند مردم دل خوشی از روی کار بودن دیگر اقوام هم نداشته اند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید