مردان برخلاف گذشته زنان سبزه را بر سفید پوست ترجیح می دهند

برخلاف آنچه تاکنون رایج بود مردان دیگر ، زنان سفید پوست را بر تیره پوست ترجیح نمی دهند . بر اساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه "وست منیستر" بریتانیا انجام شده است، اغلب مردان ، زنان با پوست تیره را دوست دارند .
طبق این تحقیق نتایج به دست آمده نشان می دهد معیار تمایل مردان به جنس مخالف به سود زنان تیره پوست ، گندمگون و سبزه به طور قابل ملاحظه ای دچار دگرگونی شده است.
قبلا زنان سفید پوست جذابیت بیشتری برای مردان داشتند ، بطوریکه آنها این دسته از زنان را سمبل پاکی ، سادگی ، ظرافت و بکارت به شمار می آوردند کما اینکه مردان از زنان سفید پوست لذت بیشتری نیز می بردند.
اما گویا اینک زنگ خطر برای زنان سفید پوست به صدا در آمده است و زیبارویان سبزه و گندمگون می روند تا آنها را از میدان به در کنند.
براساس یک تحقیق علمی که پیشتر در دانشگاه تورنتو کانادا منتشر شده بود ، مردان لذت بیشتری از زنان سفید پوست می برند.
طبق پژوهش یادشده، مردان از هر نژادی به دنبال زنان سفید پوست هستند . زنان نیز بر عکس سلیقه مردان عمل می کنند. اما اینک تحقیق جدید دانشگاه وست منیستر عکس آن را نشان می دهد.
به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار ترکیه به نقل از " گازته وطن " ، محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تیره ای مانند مونیکا بلوچی که مورد پسند تعداد زیادی از مردان است علت آنرا خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند.
در تحقیق دانشگاه تورنتو مردان ، زنان با پوست روشن همچون نیکول کیدمن و کیل مینوگ را سمبل صاف و درست بودن می دانند. زنان نیز هنرپیشه های با پوست تیره همچون کولین فارل و جانی دپ را سمبل خطر و جذابیت می دانند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید