افزایش دهشت افگنی و وحشی گری در مکاتب دخترانه ی شمال کشور

دولت هیچ برنامه ی مشخصی برای پایان بخشیدن سریال مسمومیت دختران مکاتب شمال ندارد، مظنونانی بازداشت شده، بخاطر دست یابی به صلح رها می شوند؛ 24 مظنون بازداشت شده کجا هستند؟
به نقل از رسانه ها بیش از٦٥ دانش آموز ليسۀ دخترانه بى بى مريم شهر تالقان مرکز ولايت تخار، که به دلایل نامشخص مسموم شده اند.
داکترعبدالجمیل فروتن رئیس شفاخانه ولایتی تخارگفته است که این حادثه ، روز یک شنبه به وقوع پیوسته است و ازساعت ٩ صبح تا ٢ بعد ازظهر، ٦٥ تن به این شفاخانه و تعدادی هم به شفاخانه خصوصی"نبیل بلال" منتقل گردیده اند
به گفته ی مسوولان: "این دختران بین ١٤ تا ٢٢ سال عمر دارند و دانش آموزان صنوف ٩ تا ١٢ می باشند، که در حالت ضعف جسمانی، تب ولرز و شماری هم در حالت بیهوشی بستر گردیدند."
رئیس شفاخانه ولایتی تخار افزوده است که تا کنون علت دقیق این مسمومیت مشخص نشده؛ اما تحقیقات تیم صحی در این زمینه ادامه دارد.
از مسمومیت ناشناختۀ این دختران؛ درحالی خبر داده می شود که سه روز پیش نيز ٢٠ شاگرد ليسۀ نسوان بى بى هاجرۀ شهر تالقان مسموم شده بودند.
سال گذشته، حدود ٧٠٠ دانش آموز مکاتب تخار از جمله تعدادى از دانش آموزان  ليسۀ بى بى هاجره مسموم گرديدند، که علت آن نوشيدن آب غيرصحى و انتشار يک نوع گاز سمى خوانده شده بود.
پولیس تخار، در آن زمان ٢٤ تن را بازداشت کرد و برخى از آنها اعتراف نمودند که برای مسموم کردن دانش آموزان، مواد کیمیاوی استفاده کرده اند،اما سرنوشت این مظنونان معلوم نیست و تاحال هیچ مظنونی به طور علنی محکمه نگردیده است.
به باور آگاهان دولت هیچگونه برای خاصی برای پایان بخشیدن به سریال مسمومیت دختران مکاتب شمال ندارد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید