تا هستیم، می‌جنگیم!

بی‌رحمی در مقابل طالبان، حمایت وسیع مردمی و مهارت‌اش در جنگ‌های چریکی باعث شده است تا، طالبان و گروه‌های دهشت‌گر در قیصار ولایت فاریاب، از نام‌اش هراس داشته باشند.
از حمایت ویژة ژنرال دوستم برخوردار است و اکنون نزدیک به شش‌صد جنگجوی مردمی را در ولسوالی قیصار علیه طالبان رهبری می‌کند.
با وجودی که از طالب‌پروری در دستگاه امنیتی شمال و کمبود امکانات تسلیحاتی در جنگ علیه طالبان و تروریستان تازه‌نفس آسیای میانه در فاریاب سخن می‌زند، تاکید می‌کند که به مبارزه علیه دهشت‌افگنان استوار می‌ماند.
نظام‌الدین قیصاری، فرمانده نیروهای پولیس محلی و خیزش‌های مردمی علیه طالبان در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب است و بتازگی با لباس نظامی پولیس ملی از سوی وزارت داخله مجهز شده و قرار است پس از این، با نیروی بیشتر و توانِ محکم‌تر علیه گروه‌های تروریستی در فاریاب و بخصوص ولسوالی قیصار بجنگد.
او می‌گوید، سیاستِ ترحم را در مقابل تروریست‌ها کنار گذاشته و چریک‌های تحت امرش اجازه دارند، از هر راه ممکن، تروریست‌ها سرکوب کنند.
فرمانده قیصاری می‌گوید، در ملاقاتی که چندی قبل با رییس جمهور غنی داشته، از وی خواسته است تا امکانات و تسلیحات لازم در اختیار نیروهایش قرار دهد، تا فاریاب را از وجود تروریستان پاک‌سازی کند، اما رییس جمهور با او موافقت نکرده است.
قیصاری می‌افزاید که از طالب‌پروری در سطح رهبری ارتش و عدم حمایت رییس جمهور، نا امید نیست و تا آخرین توان علیه تروریست‌ها می‌جنگد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید