شرط رستگاری افغانستان پیروی از خامنه ای است!

مدیرمسئول خبرگزاری صدای افغان و گردانندۀ هفته نامۀ انصاف دریک گردهم آیی درمشهد سخنان جالبی زده است. قبل از مطالعۀ سخنان ایشان باید خاطرنشان شود که وی ایرانی نیست؛ ازافغانستان است!
حسینی مزاری با اشاره به این که ایمان مردم به خدا و رهبری امام خمینی(ره) باعث شد مردم ایران بتوانند در برابر سختی‌ها مقاومت کنند، افزود: اعتقاد راسخ این ملت بزرگ به اصل ولایت فقیه باعث شده است که ایران روز به روز در صحنه بین‌المللی از جایگاه بهتری برخوردار شود.
مدیر مسئول روزنامه انصاف، گفت: اگر امروز آمریکا در کشورهای همسایه ایران حضور دارد، ایران هم توانسته است در کشورهای آمریکای لاتین که حیات خلوت این کشور به حساب می‌آیند، دوستان زیادی داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب در دهه چهارم حیاتش، افزود: امروز ایران به عنوان یک تولید کننده بزرگ تسلیحات نظامی در دنیا به حساب می‌آید، ایران یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان محسوب می‌شود و بعد از گذشت 3 دهه توانسته است سپاهی قدرتمند و ارتشی منظم داشته باشد.
ایران رأس قدرت در جهان اسلام است
حسینی مزاری با بیان این که ایران امروز در رأس کشورهای اسلامی قرار دارد، گفت: در نوک این هرم رهبری امام خامنه‌ای باعث شده است که روس‌ها متوجه شوند که اگر از ایران حمایت نکنند، آمریکا در برابر آنها سرکشی خواهد کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: جنگ نرم توسط امام خمینی(ره) بر علیه استکبار آغاز شد و آنها امروز توانایی مقابله با جنگ نرمی که ایران سال‌هاست آن را آغاز کرده است را ندارند.
این فعال فرهنگی افغان ادامه داد: حضور روحانیون در رأس انقلاب و پشتیبانی مردم متدین از آنها باعث شده است که این انقلاب روز به روز در سطح جهان طرفداران بیشتری پیدا کند.
انقلاب اسلامی ایران اسلام را احیا کرد
وی با اشاره به بیداری اسلامی و تأثیری که انقلاب اسلامی ایران بر روی آن داشته است، افزود: به گفته رهبران جنبش‌های اخیر در کشورهای عربی، انقلاب اسلامی ایران از مهترین انگیزه‌های آنان برای ادامه این راه بوده است.
رئیس خبرگزاری صدای افغان، تصریح کرد: اولین نهضت اسلامی که با تأسی از انقلاب ایران اتفاق افتاد، خیزش مردم مسلمان افغانستان علیه شوروی سابق بود، مجاهدین افغان به تأسی از انقلاب اسلامی و اندیشه ولی فقیه توانستند این رژیم را از کشور خود بیرون کنند.
مزاری خطاب به ملت افغانستان گفت: اگر ما امروز به دنبال تحول در افغانستان هستیم باید از انقلاب اسلامی ایران درس بگیریم و اگر امروز اسلام در افغانستان و پاکستان مطرح است به دلیل رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای است.
وی تأکید کرد: تنها چیزی که می‌تواند مردم افغانستان را رستگار کند پیروی از اندیشه ولی فقیه است

نظرات

  1. این اقا تو هپروته
    اگه روسیه وچین ازایران جانب داری میکنه فقط به خاطر امتیازاتی که ایران به اونها داده
    نمونه اش دریای خزر کاملا در دست روسهاست
    بازار ایران پر شده از اجناس بنجل چینی
    و دها امتیزات دیگه

    پاسخحذف
  2. اگر زعمای کله پوک و خشک مغز ایران به جای این همه باج دادن (احمق پولی) به روسهای کثیف و چینیهای مسوخ کمی کوتاه بیایند و با امریکای کاکه و دست و دل باز جوان مرد سر سازش را در پیش بگیره این قدر ملت بیچاره ایران تباه نمیشد و نمیشود
    زور کم و قهر بسیار مثال همان گاو لاغری است که میخواهد با شیر مبارزه کند

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید