وقتی استدلال می‌لنگد

پس از آنکه هفته گذشته مقاله‌ی با عنوان «قدس و قلمرو منافع ولایت فقیه در افغانستان» نوشته و پرده از لانه‌های تاریک جواسیس و مزدوران ولایت فقیه برداشتم، تا اکنون با موجی از دشنام‌ها، تهمت‌ها و روایت‌های دروغین چند ملای مرتجع مواجه هستم.
من با استدلال نوشتم و حاضرم از واژه واژه‌ی نوشته ام در مراجع قانونی دفاع کنم.
مجمع علمای جعفری شمال که در راس آن سید محسن حسینی قرار دارد با پخش اعلامیه‌ی اتهامات ناروا و تهمت‌های نابجایی را بر من روا داشته است.  این مجمع در اعلامیه‌اش که سراپا اشتباه و لغزش نوشتاری دارد در مسلمان بودن من شک کرده است.
مجمع علمای جعفری شمال در این فحش‌نامه‌اش صفت‌های همچون بی ایمان، خبیس، خناس و مزدور کفار را کنارهم قرار داده و تاکید کرده است که باید در مسلمانی ام شک کنند!
پس از نشر این اعلامیه محسن حسینی رییس مجمع علمای جعفری شمال در پیام از طریق مسنجر فیسبوک نیز را با الفاظ و تهمت‌های همچون «رانده شده‌ی درگاه امام زمان»، «رانده شده درگاه امام باقر» و «رانده شده درگاه امام صادق» خطاب کرده و گفت از کفار پول میگیرم تا علیه ملاها تبلیغ کنم. 
او که در مقابل پرسش‌ها و مقاله‌ام پاسخ قانع‌کننده نداشت، تصاویری از خانمم را که از صفحه شبکه طلوع‌نیوز گرفته بود برایم فرستاده و آنرا نشانه‌ی از بی دینی و بی ایمانی ام تلقی کرد.
همچنان از یک هفته بدینسو و پس از نشر مقاله‌ام شماری از ملاها و افراد فاقد استدلال و درک، تصاویری از من و خانمم را در صفحات مجازی دست بدست کرده و تهمت‌های ناروای شبیه ملامحسن حسینی را برمن می زنند.
این واکنش‌های فاقد منطق و شعور نشان می‌دهند که استدلال و منطق، در کله‌های با مَن یک دستار تعطیل است و جز دشنام، توهین و تهمت چیز دیگری از این انسان‌های مرتجع انتظار نباید داشت.
من انتظار داشتم که با استدلال‌های منطقی مواجه شوم، اما طی یک هفته چیزی بجز دشنام، تهمت، ناسزا، عقده‌گشایی و حکم‌های واهی ارتداد دریافت نکردم.
در آخرین مورد به مرتجعین فحاش نوشتم که اگر در هر دادگاه و مرجع قانونی حاضر می‌شوید من حاضرم از واژه های که نوشته ام دفاع کنم.

تاکید می‌کنم که این دوکانداران دین و فروشندگان گناه و ثواب، نه تنها حق داوری در مورد دین و باورهای مردم را ندارند، بلکه خودشان غرق در معاملات ننگینی با پوشش دین و مذهب استند. سلطه و استبداد دینی که حاصل فخرفروشی و خیانت گروه‌های حاکم بر ذهن و روان مردم است باید شکسته شده و دشمنان آزادی و رهایی به حاشیه رانده شوند.
تصویر از آرشیف

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید