نماینده‌های بلخ، از درگیری مسلحانه تا نشر دشنام‌نامه علیه یکدیگر

دیروز یکشنبه و با درگیری نظامی میان افراد مسلح تحت امر غلام عباس اخلاقی عضو مجلس سنا و عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان از ولایت بلخ که منجر به زخمی شدن دوتن از محافظان دوطرف شد، اکنون دشنام نامه‌های آنان در صفحات فیسبوک شان منتشر شده است. عباس ابراهیم زاده و غلام عباس اخلاقی در این دشنام‌نامه‌ها، همدیگر را متهم به فحشا، اعمال تروریستی، غصب زمین، قتل افراد و اقدام به ترور همدیگر کرده اند. متن نشر شده در صفحات ابراهیم زاده و اخلاقی بدون دستبرد و ویرایش اینجا گذاشته می شود.
غلام عباس اخلاقی                                                عباس ابراهیم زاده

عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان:
بلاک های رهایشی ابراهیم زاده گروپ که در ناحیه سوم شهر مزار شریف موقعیت دارد، بیش از 200 خانواده بشمول عباس ابراهیم زاده نماینده مردم بلخ در مجلس نمایندگان در آن جای بود و باش دارد.
آقای ابراهیم زاده در منزل پنجم این بلاک رهایشی دفتر رسمی نیز دارد. غلام عباس اخلاقی یکتن از سناتوران مجلس سنا بخاطر زندگی و بود و باش فامیل خویش یک بلاک را در این ساختمان رهایشی نیز کرایه کرده بود اما مدت هاست که هیچ فامیلی در آن زندگی ندارد.
آقای اخلاقی این بلاک را خاص بخاطر خوش گذرانی و عیاشی استفاده می کند. وی همه روزه با ده ها تن از افراد مسلح زیر امرش همراه با سلاح های سبک و سنگین داخل این مکان رهایشی شده، باعث ترس و وحشت ساکنان این ساختمان گردیده است.
این بار آقای اخلاقی باچندین تن از افراد مسلح با سلاح های آرپی جی ، پیکه و کلاشینکوف داخل این مکان رهایشی شده و نگهبان این بلاک رهایشی را نیز خلع سلاح کرده است.
با آنکه ورود افراد مسلح در این مکان رهایشی ممنوع است اما آقای اخلاقی با زور ممانعت نگهبانان این بلاک رهایشی را نادیده گرفته داخل ساختمان میگردد و دست به تیراندازی به سوی نگهبان این بلاک رهایشی می زند.
در این تیر اندازی دو تن از نگهبانان با فیر شخص خود آقای اخلاقی بشدت زخم برداشته اند. همچنان چندین فیر راکت از سوی افراد اخلاقی از داخل این بلاک رهایشی بالای نگهبانان این بلاک صورت گرفته است.
گفته می شود که آقای اخلاقی این با حمله قصد ترور شخص عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان را داشته است که آقای ابراهیم زاده در این ساختمان رهایشی بود و باش و دفتر رسمی دارد.
براساس این گفته ها این عضو مجلس سنا قصد جابجایی سلاح های سبک و سنگین را نیز بخاطر اهداف تروریستی خود داشته است. کمره های امنیتی بصورت روشن تصویر از جریان این حرکت های مسلحانه آقای اخلاقی را ثبت نموده است.
لازم به یاد آوری است، کسانیکه بصورت غیر عادلانه در این مورد شایعه پراگنی کرده اند که گویا عباس ابراهیم زاده عضو مجلس نمایندگان در این جنگ دست دارد، در اشتباه قرار گرفته اند و از سوی آقای ابراهیم زاده بشدت رد می گردد.
در جریان این درگیری ها عباس ابراهیم زاده در جلسه رسمی امنیتی مقام ولایت بلخ با وکلای پارلمان، معاون مقام ولایت بلخ بخاطر تامین امنیت این ولایت حضور داشتند. آقای ابراهیم زاده پس از ختم این حمله مسلحانه، اطلاع حاصل نمود که دو تن از محافظان بلاک های رهایشی ابراهیم زاده گروپ از سوی آقای اخلاقی و افراد مسلح زیر امرش بشدت زخمی شدند.
قابل یاد آوری است که آقای ابراهیم زاده در کنار اینکه وکیل منتخب مردم در مجلس نمایندگان می باشد، یک تاجر ملی در افغانستان نیز می باشد که همواره در آبادی، بازسازی و اشتغال زایی در کشور سهم فعال دارد و هیچگاه ترس و وحشت در شهر را نمی خواهد.
چند تن از افراد مسلح غلام عباس اخلاقی با سلاح های دست داشته شان که از سوی مسوولین امنیتی بازداشت شده بودند، با وساطت متنفذین قومی و معاون امنیت ملی ولایت بلخ رها گردیدند.
سلاح های که از نزد افراد آقای اخلاقی بدست مسوولین امنیتی قرار گرفته بود، شامل دو میل راکت، 2 میل پیکا، 2 میل درازنوف و شش میل کلاشنکوف بود که با حضور معاون امنیت ملی ولایت بلخ از جاهای مخفی شده بیرون گردیده، در اختیار امنیت ملی قرار داده شده است. آقای اخلاقی عضو مجلس سنا از جمله تروریست های است که از سوی مقام های بلند پایه حمایت میگردد. وی در طول 30 سال گذشته دها تن از افراد پر نفوذ و نامدار ولایت بلخ را به بهانه های مختلف از بین برده است.
این شخص بیشتر کسانی را به قتل رسانیده است که رقیب سیاسی خودش و یاهم رقیب سیاسی بادارنش بوده است و بزودترین فرصت در حضور مطبوعات اسناد این قتل های زنجیره یی به حکومت افغانستان و نهاد های بین المللی پیشکش خواهد گردید. آقای اخلاقی با غصب هزاران جریب زمین دولتی، آن را چندین بار بالای مردم غریب و بیچاره به فروش می رساند.
همچنان در مناطق کمپ سخی و علی آباد زمین های مردم بیچاره را بگونه غیر قانونی گرفته به کسانی دیگری به فروش می رساند. این ظلم بالای مردم بیچاره علی آباد و کمپ سخی چندین سال است که ادامه دارد اما هیچ نهادی از آن بازجویی نمی کند. کسانی که در پشت این قضایا قرار دارند بگونه واضح و آشکارا با اسناد معتبر افشا خواهد شد.
از حکومت افغانستان می خواهیم که جلو این خود سری ها را بزودترین فرصت بگیرد و گرنه مسوولیت بعدی بردوش حکومت خواهد بود. آقای اخلاقی با حامیان پشت پرده این قضایا تاکنون ده ها مورد قتل و ترور های زنجیره یی را انجام داده اند اما تاکنون دوسیه های نسبتی آنان از سوی نهاد های مدافع حقوق بشر بررسی نگردیده است، و نهاد های حقوق بشری در این زمینه خاموشی اختیار کرده اند.

عباس اخلاقی عضو مجلس سنا:

درجواب سياهه عباس ابراهیمزاده وكيل پارلمان!
هموطنان عزيز بخصوص مردم مجاهد پرور و باديانت شهر مولا على در ارتباط قضاياى تحميل شده روزگذشته معلومات مفصل را با شما درميان ميگذارم.
من طبق روال هميشگى ساعت دوبجه بعد ازظهرروز گذشته جهت پشبرد امورات موكلينم بدفتر كاري ام ميرفتم كه بدم درب وردى دفتر سربازان امنيتى ابراهیمزاده مانع ورود من بدفتر كاريم شدند بهرصورت من باسربازان وكيل موصوف صحبت كردم و بدفتر كاريم رفتم كه هنوز چند دقيقه نگذشته بود كه ابراهیمزاده سربازان بیشتر را درمنطقه اعزام كردند و دستور داده بودند كه بالاى دفترم حمله كنند ومرا ترور نمايند كه به مقاومت افراد امنيتى من روبرو ميشوند و يك سرباز امنيتى من مهدى نام را دست جمعى مورد لت وكوپ قرار ميدهند وسلاح دست داشته شان را ازنزدش بزور ميگرند وبفيرهاى شان ادامه داده اند وبدفتر من حمله ور گرديدند كه بمقاومت يكى ازموظفين امنيتى من روبرو ميشوند
وتعداد افرادزيادى مسلح مربوط خويش راقبلاً ابراهیمزاده بالاى ساختمان دفتر من و بلاكهاى همجوار وشفا خانه رهنورد كه مقابل دفتر كارى من مو قعيت دارد جابجا نموده بودند تاايجانب راازهرطرف هدف قرار دهند كه همگى بشمول نيروهاى امنيتى بچشم سر مشاهده كردند وهمين افراد كه بالاى ساختمان هاجابجا گرديده بودند بالاى محترمين آميرذلفقار نظرى وحاجى سلمان قوماندانان خوش نام مردم مارا همرا بامحمد داود يكى ازمتنفذين كه مصلح بودند هدف فير هاى گلوله قرار دادند وسه نفر ازسربازان امنيتى شان را شديداً مجروح ساختند.
جالب اينجا است كه ابراهم زاده درسياهه اش نوشته كه گويا من قصد ترور شان را داشته ام هموطنان عزيز حالا قضاوت را بشما وگذارميكنم بازهم جالبتر اينكه ابراهمزاده مراگفته است كه گويا من غاصب زمين هستم جناب ابراهمزاده زمين پول نيست كه من سود وسلم بخورم ودرافغانستان شهرت سودخورى را ازآن خودم كماى كنم
هموطنانم ابراهم زاده درسياهه اش نوشته است كه كه اخلاقى گويا بلاك ازمن به كرايه گرفته است اين يك دروغ محض است. من درسال ١٣٩٠دوبلاك را ازايشان بقمت گزاف خريدارى نمودم كه عكس قباله هاى شان راجهت روشن شدن اذهان شمادرفيسبوكم گذاشتم.
ثانى اينكه ابراهمزاده درسياهه اش گفته است كه ازمن پيكا وراكت واسلحه گويا امنيت ملى گرفته است نخير من درمكتب درس خواندم كه بمن آموخته است كه درزندگى سلاحم رابكسى واگذار نكنم  بازهم رسانه هاى محترم ميتوانند ازامنيت ملى راست ودروغ شاخدارابراهمزاده را سوال نمايند وثالثاً ابراهمزاده گفته است كه من بدفترم عياشى ميكنم جناب ابراهمزاده شرم هم خوب است درپوهنتون پسرت نجيب كه فعلاً بچه اش درپنجشيررارفتنى شده است چه افتضاحى را بار نياورد وخودت ده ها نفر در پوهنتون ندارى كه با ايشان روابط نامشروع داريد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید