روی آوردن گاسکوین ستاره فوتبال انگلیس به فروش مواد مخدر در خیابان های هلند


 دبی-العربیه.نت
آنهایی که جام جهانی 1990 را مشاهده کرده اند، گریه های بی وقفه پل گاسکوین بازیکن جنجالی تیم ملی انگلیس در آن جام را پس از شکست این تیم در مقابل آلمان به یاد دارند.
ستاره دهه نود تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام در آخرین داستان غم انگیز وی پس از جدایی از همسرش و نیز عدم موفقیت در اشتغال به عنوان یک تحلیلگر ورزشی اینک بساط فروش مواد مخدر را در کشور هلند به راه انداخته است .
رسانه های بریتانیایی روز دوشنبه 9-1-2012 به نقل از یک روزنامه ورزشی هلندی نوشته اند که بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به فروش مواد مخدر در خیابان ها روی آورده است.
این روزنامه هلندی به نقل از یکی از هواداران تیم "فاینورد روتردام" نوشته است پل گاسوکین ستاره سابق فوتبال انگلیس در محله "هارلیم" در شهر آمستردام در حال خرید و فروش مواد مخدر دیده شده است.
از سوی دیگر روزنامه های برتیانیایی ضمن تب وتاب دادن به این خبر، به دلیل احتمال پیگرد قانونی از سوی کاسگوین ، در خبرهای خود نامی از او نبرده اند و تنها به عبارت " ستاره بزرگ ده 90 ساکن هلند" اکتفا کرده اند.
بر اساس این گزارش گاسکوین با توجه به اینکه خرید و فروش مواد مخدر در هلند "جرم جنایی" محسوب نمی شود وی این کشور را برای این کار ترجیح داده است.
این بازیکن پس از کناره گیری از فوتبال برغم تجربیات زیادش در زمینه این ورزش اما به دلیل لکنت زبان نتوانست به یک تحلیگر موفق ت ورزشی تبدیل شود.
گاسکوین در ادامه شکست در زندگی شخصی و به دنبال ضرب و شتم همسر خود مدتی روانه زندان شد و پس از به زندگی زناشویی خود نیز پایان داد .
ستاره اسبق فوتبال انگلیس برای فراموشی مشکلات پی در پی از جمله اخراج از باشگاه به کشیدن مواد مخدر روی آورد.
او که مدتی برای ترک اعتیاد در درمانگاهی ویژه بستری بود در حالی که اشک می ریخت در مورد بدترین دوران زندگی اش گفته بود که در بدترین روزهای زندگی ام 16 خط کوکایین مصرف می کردم."

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید