تلاش نزدیکان خامنه ای برای حذف تیم احمدی نژاد از صحنه سیاسی

دبی-العربیه.نت

با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحریم آن توسط اصلاح طلبان، به نظر می رسد اصولگرایان نزدیک به آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلمی ایران، در صدد حذف محمود احمدی نژاد رئیس جمهور این کشور و نزدیکان او هستند.
به گزارش "دیگربان" در تازه ترین تحول علی ثمری از اعضای "جبهه پایداری" گفته است که تیم احمدی‌نژاد "با اصرار و تقاضاهای بی‌جا از ولایت، شبیه به جام زهری که برخی از جریانات گذشته به امام راحل دادند را پیگیری می‌کند".
جبهه پایداری را گروهی از اصولگرایان با محوریت محمد تقی مصباح یزدی از روحانیون تندرو تشکیل داده اند.
علی‌اصغر زارعی عضو دیگر "جبهه پایداری" گفته است این جبهه در صورت اعلام برائت محمود احمدی‌نژاد از رحیم‌مشایی نیز حاضر نیست فهرست انتخاباتی مشترکی با تیم احمدی‌نژاد داشته باشد.
اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محمود احمدی نژاد است که اصولگرایان او را راس "جریان انحرافی" می دانند. اصولگرایان نزدیک به آیت الله خامنه ای به نزدیکان احمدی نژاد "جریان انحرافی" می گویند.
در این میان رسانه‌های نزدیک به "جبهه متحد اصول‌گرایان" هم گزارش‌هایی مبنی بر ضرورت اتحاد میان محافظه‌کاران منتشر کرده و نقل قول‌هایی از محمدتقی مصباح یزدی در این زمینه آورده‌اند.
جبهه متحد اصولگرایان با محوریت آیت الله محمد رضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری تشکیل شده است.
مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه عمار نیز اعلام کرده که این قرارگاه از هیچ یک از جریان‌های محافظه‌کار در انتخابات حمایت نخواهد کرد.
آقای طائب در عین حال گفته علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی از اختلاف میان محافظه‌کاران ناراحت است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید