سایت انجمن قلم افغانستان هک شد

از چند روز به این سو سایت انجمن قلم افغانستان توسط یک گروه هکر افغان هک شده است. این گروه هکر که خود را " Dr examer & Anonymous " می نامد در پیامی دریکی از صفحات (فیسبوک ) نوشته که این گروه را دو نفر تشکیل داده و هدف آن هک کردن سایت های آمریکایی و پاکستانی است. این گروه تاکنون چند سایت اینترنتی را هک کرده است که صاحبان سایت های هک شدن آن را به مخالفان سیاسی قومی خود ربط داده اند.
یک هفته قبل وب سایت تحلیلی،خبری و انتقادی هویدا هک گردید که هک کردن این سایت را همین گروه به عهده گرفته و گفته است که هک نمودن چندین سایت دیگر را نیز روی دست دارند.
این گروه در ایملیلی به وب سایت هویدا گفته است که این گروه هیچ ربطی به وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان ندارد.
وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان نیز به وب سایت هویدا گفته است که برنامه ی سانسور و فلتر انترنتی از برنامه های این وزارت نمی باشد.
سایت انجمن قلم افغانستان از نرم افزار اوپن سورس ورد پرس استفاده می کند و هکرها دیتابیس این سایت را بصورت کامل پاک نکرده اند اما پیامی را در بخش های مختلف آن بجای مطالب اصلی به نشر رسانده اند.
چندی قبل یک هکر مربوط به القعاعده سایت شورای امنیت ملی افغانستان را هک نموده بود که بلاخره این سایت از کار افتاد و مدیران این سایت تاهنوز به فعال نمودن دوباره این سایت نشده اند. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید