تمرینات جنگی و مخفیانه تروریست های خارجی درشهرکرج

درین تمرینات، گردان های ویژۀ ضد شورش متشکل از افغان های ساکن ایران که در عملیات خاص به صحنه آورده می شوند، اشتراک ندارند.

یک منبع موثق در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران به العربیه اعلام کرد " سپاه قدس " شاخه خارجی سپاه از دو روز پیش و به طور مخفیانه و بدون اعلام قبلی، رزمایشی را با هدف بسیج کردن نیروهای خارجی طرفدار جمهوری اسلامی در منطقه ای در حومه شهر کرج واقع در غرب تهران آغاز نموده است.
درین تمرینات، گردان های ویژۀ ضد شورش متشکل از افغان های ساکن ایران که در عملیات خاص به صحنه آورده می شوند، اشتراک ندارند. گردان های ضد شورش «افغان» تحت فرمان مستقیم علی خامنه ای است که در شورش های پس از انتخابات 1388 درتهران ودیگرشهرهای آن کشور، درقلع وقمع ومنکوب کردن تظاهرکنندگان طرفدار میرحسین موسوی نقش عمده داشتند. قطعات ضد شورش ولایت فقیه تشکیل شده ازافغان ها، معمولاً در مواردی وارد صحنه می شوند که گمان می رود ارتش وسپاه از سرکوب هم میهنان شان از خود شک و تردید نشان دهند.
العربیه به نقل از مسئول " عملیات برون مرزی و پشتیبانی از گروه های آزادی خواه در جهان " در سپاه گفته است:" فرمانده سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی خود نظارت بر این رزمایش را برعهده دارد." درحالی که جنگ ایران وامریکا درمیدان سوریه عملاً وارد مرحلۀ  سرنوشت سازی شده است، امکان آن وجوددارد که قطعات تروریستی چند ملیتی که اکنون درکرج سرگرم رزمایش نظامی هستند، به سوریه منتقل شوند.
رزمایش کنونی با مشارکت تعدادی از شهروندان کشورهای عرب همسایه اسرائیل همچون لبنان ، سوریه ، اردن ، فلسطین و مصر برگزار شده است.
همچنین این منبع هدف از برگزاری این رزمایش را " بالا بردن سطح آمادگی داخلی و خارجی کشور برای مقابله با خطرات احتمالی " اعلام کرده است.
به گزارش همین منبع سردار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران به تعدادی از عناصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که برای ارائه خدمات پشتیبانی اطلاعاتی، امنیتی و مشاوره به رژیم ، بشار اسد در سوریه مستقر هستند دستور داد تا سوریه را ترک کرده و به منطقه بقاع در لبنان منتقل شوند.
منبع افزود :" سرلشکر جعفری درباره حضور نیروهای سپاه در سوریه گفت ما در حال حاضر در این کشور حضور نداریم . این رزمایش برای آمادگی و بسیج داخلی و خارجی، مقابله با خطر واقعی علیه ما و منطقه یعنی اسرائیل برگزار می شود."
پیش از این رسانه های گروهی در ایران گزارش هایی مبنی بر اعزام 15 هزار تن از اعضای سپاه قدس به سوریه منتشر کرده بودند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید