شروع معاملۀ یکی بده یکی بگیربین اسلام آباد وکابل

دو عامل تروراستاد ربانی درکویته به دام افتاده اند.
مقامات پاکستان به منظورکشانیدن گروه های مجاهدین برمدار پاکستان، یک رشته مشوق هایی را روی دست گرفته است. مقامات آن کشور که تا این دم، ازهمکاری با تیم تحقیقاتی دولت افغانستان درخصوص ردگیری عاملان ترور استاد ربانی خود داری می کرد؛ اکنون خود گام اول را به جلو برداشته است.
به گزارش رادیو آزادی یک کارمند بلند رتبه سفارت افغانستان در اسلام آباد که نخواسته نامش افشا گردد، در مورد دستگیری دو تن از افرادی که به دست داشتن در قتل رییس جمهور سابق و رییس شورای عالی صلح افغانستان برهان الدین ربانی دست داشتند خبر داد.
به گفته وی، این دو نفر شامل لست 5 فردی می باشند که حکومت افغانستان به مقامات پاکستان داده بودند. این افراد در شهر کویته پاکستان دستگیر شده اند.
مقام سفارت افغانستان گفته است که مامورین امنیتی افغان چندی قبل  یک نفر را بنام حمیدالله در رابطه با قتل پروفیسر ربانی دستگیر نمودند و او نام 5 نفر دیگر را که در این جرم دست داشتند به آنها داده است.
مقام سفارت در صحبت با رادیو آزادی نام این دو نفر را افشا نکرد و گفت چون سه نفر دیگری که حکومت افغانستان نام های آن ها را به حکومت پاکستان داده اند تا هنوز آزاد می باشند، او نمی تواند نام این دو تن را به رسانه ها افشا کند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید