جاسوسان قدس ایران به دنبال مخالفان رژیم درکمپ اشرف

هشدارخانم مریم رجوی درباره خطر جدید

روز سه شنبه، 18دلو/ بهمن، در يك جلسه بين المللي در پارلمان اروپا در بروكسل، با حضور شخصيت هاي برجسته آمريكايي و اروپايي و نمايندگان ارشد پارلمان اروپا از گروه هاي مختلف سياسي افشا گرديد كه دولت عراق بنا به خواست رژيم ايران، در تلاش است كمپ ليبرتي، محل جديدي در حومه بغداد را، كه ساكنان اشرف با جابجايي به آن موافقت نموده اند، را به يك زندان تبديل كند.
خانم مريم رجوي, سخنران اصلي اين جلسه گفت  «اتحاديه اروپا, آمريكا, و سازمان ملل بايد با دخالت فعال و عاجل مانع از آن گردند كه كمپ ليبرتي به زندان تبديل شود.»
خانم رجوي تاكيد نمود «همچنانكه بارها اعلام كردم ما هم چنان به انتقال به ليبرتي پايبنديم و تنها خواهان اطمينانهاي حداقل در كمپ جديد هستيم يعني حفظ كرامت و انسانيت ساكنان، آزادي رفت و آمد، برخورداري از محيط امن و بدون خشونت، احترام به استانداردهاي بين المللي بشردوستانه و حقوق بشري، حق مالكيت بر اموال و خودروهايشان، و عدم حضور پليس در داخل كمپ و اين مينيمم حقوق ضروري ساكنان است”.
او افزود «من به اتحاديه اروپا, آمريكا, و سازمان ملل هشدار ميدهم كه رژيم ملايان با تمام قوا در تلاش است كه راه حل مسالمت آميز براي بحران اشرف كه جامعه جهاني براي تحقق آن تلاش زيادي كرده است را بهر قيمت به شكست بكشاند». «در پشت تمام اين فشارها رژيمي است كه به نابودي اپوزيسيون خود محتاج است. ملاها مانند آنچه در پرونده اتمي كردند، در مورد ساكنان اشرف نيز حيله گري و وقت كشي ميكنند تا به يك قتل عام بزرگتر برسند.»
خانم رجوي در بخش ديگري از سخنان خود به اتحاديه اروپا و آمريكا براي پذيرش ساكنان اشرف به ويژه تعدادي از بيماران و مجروحين فراخوان داد وگفت هر گونه تاخير در اين رابطه غير قابل قبول و غير قابل توجيه مي باشد. او گفت «اتحاديه اروپا و آمريكا را فرا ميخوانم كه بلادرنگ تعدادي از بيماران و مجروحين از ساكنين اشرف را بپذيريد.»
در اين كنفرانس از جمله افشاء گرديد كه رژيم ايران و دولت عراق يك «طرح كار مشترك» براي متلاشي كردن نيروي اصلي اپوزيسيون ايران از طريق تحميل شرايط ليبرتي دارند. طبق اين طرح ساكنان مجبور خواهند شد يا تحت نام سازمان ملل به‌جاي يك كمپ پناهندگي، «داوطلبانه»  به يك بازداشتگاه  بروند يا با تهديد قتل عام ديگري روبه‌رو خواهند شد.
سخنرانان اين كنفرانس بين المللي تاكيد كردند كه دولت عراق تحت هدايت ملايان مفاد توافقنامه امضاء شده در روز 25 دسامبر بين سازمان ملل و دولت عراق را مستمرا نقض نموده و با تاسيس ديوارهاي بلند حول كمپ ليبرتي, با حضور ايستگاه پليس عراق در داخل كمپ و بدون دادن حق خروج از كمپ به ساكنين, به محلي تبديل كرده اند كه بيشتر به يك زندان شبيه است.
آنها از كاترين اشتون, هيلاري كلينتون و بانكي مون كه حمايت خود را از توافقنامه 25 دسامبر اعلام كرده بودند خواستار اقدام بلادرنگ و ملزم كردن عراق به مفاد توافقنامه گشتند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مولوی حیات الدین،شیخ افراطی ی که اسلام را وارونه جلوه می دهدد

با رهبر داعش در شمال افغانستان آشنا شوید